Tuesday, June 21, 2005

dah kata;

The image “http://planet.time.net.my/KLCC/tu7uh/dell.gif” cannot be displayed, because it contains errors.
Malam ni gua taknak tido awal. Paling awal pun maybe kul 3/4 pagi. Bukan apa, siang tadi entah mengapa gua terlelap. Lama gak la...
anyway... nampak tak pesonal digital assistance kat atas tu... ye, gua dah bagitau sebelum ni... ianya adalah pda terbaik utk tahun lepas dan tahun ini [setakat ini]. so, kalau sapa2 yg ada teringin nak pakai pda, beli jer yg ni... harga tak mahal pun. rm1000+-.
...dan satu lagi pda yg bagi gua best gak; o2 xda mini....shape pun lawa.... sementelah henset gua baru ilang ni, elok benarlah kiranya gua cari yg baru... dan mungkin diantara kedua2 yg gua sebut tu menjadi pilihan. nanti gua compare la secara keseluruhan. selain istikarah. ok, take care...

No comments: