Monday, June 13, 2005

kacau lagi...



entah kenapa... tajuk kali gua pilih "kacau lagi". sebenarnya perasaan kacau ni timbul sebab gua rasa boring yg teramatlah sangat. Bayangkan 3 bulan duduk kat rumah. Tak der apa nak buat.. nak kata lepak tak jugak. sebab biasa kalau gua lepak gua rasa best... tapi ni tak best... sebab tu lah kot perasaan kacau bermain2 di kepala+hotak gua... tapi mujurlah sebelah petang dapat jugak luangkan sedikit masa kat padang bola... hilanglah sikit tension tu... orang kata bila nak main, main sungguh2 dan bila nak belajar, belajar sungguh...
sebut pasal belajar, teringat lak member2 sekelas... semuanya mula terbayang kat kepala. start dari sekolah rendah sampailah masuk UTM. macam2 kenangan terimbas... manis ada.. pahit pun ada... tapi kenangan silam gua banyak yg manis jer... jarang sangat yg pahit.. tu pun banyak kat mimpi jer... x kesah lah... itu mimpi jer...
balik pasal kawan2 lama ni... tgh/hari tadi baru je gua terjumpa member lama gak... member sekelas kat UTM. Kalau ada yg kenal, dia ialah Mahasan... hahahah... mula la teringat story pasal dia.. Mahasan ni kalau nak kira seorang yg otai gak la dlm bab2 usha awek... gua jumpa dia kat Hospital Kota Bharu. katanya dia temankan maknya yg sakit. Orang tua banyaklah penyakitnya... hmmm... Lama gak borak2 tadi...sambil lepak2 kat warong sebelah hospital tu.. sebelum tu, nak dapat meja pun satu hal... punyalah ramai nurse yg rehat masa tu... kelam-kabut kat warong tu... tapi takper... nurse tu pun lawa2 gak.. hehehe...mulalah si Mahasan ni mengayat...katanya sambil2 tunggu turn takkan nak duduk je...buang masa la... tu sebab la kot.. :lol .
oklah... bila dapat luah apa yg tersimpul-terbelit kat kepala ni rasa kacau tadi pun dah beransur hilang...dan gua blah dulu... :wink:

now playing; Travis - Flowers In The Window (live)

1 comment:

Anonymous said...

samalah aku...tengah sakit kepala lani...