Thursday, July 07, 2005

Cerana..., here we go...

alhamdulillah...
akhirnya selesai jugak... nampaknya semua hadir[ padahal 10 orang je].
hehehe... walaupun tak ramai tapi meriah giler... tambah pulak masa tu restoran takder pelanggan. boleh la kitorang sembang puas-puas. lama tak nampak kelibat budak-budak pompuan tu. budak2 laki takyah cakap la. setiap malam keluar minum...,
oleh kerana gua tak bawa kamera, so, takde la gambar. hehehe, tapi jangan bimbang, ada dikalangan kami bawak kamera. jadi kena tunggu diorang bagi dulu la... dia kata nak attach kat emel. tak taulah bila tu. harap cepat-cepatla sikit. tak sabar nak tengok...
episod kali ni gua dah berambut pendek. padahal dah lama potong, tapi sebab dah lama gak tak ambik gambar jadi macam penampilan baru la kiranya....
plan asalnya 2.30, tapi pukul 3.30 semua baru datang. sampai cerana dekat pukul 4. lewat sikit. tapi takpe. puas hati.. lama gak sembang tadi. sembang pasal kolej, pasal study, pasal aweks, pasal; macam-macamlah.. okla.
tapi satu gua tak puas hati. helmet kesayangan gua... huhuhu... si Aswad, bawak balik helmet gua. ceritanya begini, oleh kerana sayangkan helmet tu, tak berani la nak letak kat motor. jadi tumpang kereta si Aswad tu. balik nanti bolehla ambik balik. tapi si Aswad ni balik awal sikit. Dia lak tak teringat pasal helmet gua tu. gua pun aiseyman...tak perasan la. tengah best sembang. balik dengan tak ber'helmet' la petang tadi. nasib baik la petang. tak le takut sikit. pak polisi pun takder. jalan kampong katakan.
hmmm...oklah dulu. tunggu gua upload gambar tu kat sini lah...

No comments: