Monday, August 01, 2005

hari ni takder apa-apa yg menarik utk dikongsi.
ntahla. mungkin gua masih menunggu wireless masuk kat bilik. boring dah tunggu lama-lama. ingat nak update layout blog ni sikit. tambah apa-apa yang menarik. biar lebih berguna. (err..sebelum ni tak berguna ker?)
ooo ya... gua ingat. dalam dua-tiga hari kebelakangan ni gua sebuk ngan satu menda tuh.. hikhikhik, kerja;kerja;kerja. dah cuba pegi mintak dekat giant, dekat jusco.. skang nih tengah tunggu diorang panggil jelah. harapan gua ; semoga dapat kerja tu. supaya senang gua nak upgrade pc gua nanti. harharhar. ok lah. gua nak balik dulu.

p/s: hari ni bangun kul 7, mandi2 dan bertolak ke fakulti. sebab kelas mula pukul 8. pukul 8, gua sampai, terserempak ngan jeniffer, katanya kelas tunda ke pukul 11. arghhh!!!! buang karan tul... kalo tido kan best.... so, daripada balik kolej, gua ingat nak masuk lab jap. main nagn internet sambil tunggu kelas start. tapi mawardi lak call ajak makan. pegi jelah.... pastu kitorang berpecah. dia pegi pusat com, gua datang lab. sejam kendiannyer, sambil syok layan forum, tut---tut---tut--- you got 5 messages. lepas tu gua bukak la...


"kls kherun nita btl.Cnfir
m. yehaa... :D.
Bgtau yg lain k.

sender:
Mawardi."

arghhh!@!!!!!

No comments: