Tuesday, October 11, 2005

Salam hari ke 5 puasa..

hi, salam semua...
hari ni dah genap hari ke 5 kita umat islam menunaikan puasa. sedar tak sedar, begitu cepat masa berlalu... rasanya baru jer kita puasa kan...
so, bagaimana rasanya... puasa tahun ini... kalu hari kelima ni rasanya semua dah boleh biasakan diri la...dah boleh kawal diri dah... betul kan?
tarawikh cukup tak? kekeke...cakap orang, diri sendiri pun tak cukup..
mmm... bagi gua, puasa tahun ni agak berbeza bagi tahun2 sudah..sebab apa, tahun ni gua raskan begitu indah sekali. tiada rasa lapar, walau sikit pun.. alangkah nyamannya perut kalau tak rasa lapar... tu satu hal. skrg ni kalau pegi param pun takder rasa nak beli itu beli ini... bukan takder duit, tapi... ntahla kenapa... mungkin sebab kesan dari sikap jimat-cermat gua selama ni kot... walaupun begitu...gua tetap boros gak kalo beli magazine... bulan ni pun rasanya dekat rm 50. habis kat magazine.. dah satu rm10.. beli 5= rm 50.
opss... loceng waktu dah bunyik... kejap lagi lab akan ditutup... oklah.. gua chow dulu... jumpa kat param Tmn u. bye...

No comments: