Saturday, December 24, 2005

Balik UTM

Sememangnya dalam calendar online gua,klik sini gua dah set bahawa hari ni gua akan balik ke UTM. maknanya cuti semester sebulan dah habis.
Gua akan naik bas pukul 8 malam. Bas Transnasional, bussines class. rasanya 3 seat.
Akan bersama2 gua malam ni dua lagi sahabat gua yang sama2 belajar kat UTM, Skudai.
sorang kaha dan sorang lagi sepu.
Tidak seperti biasa. kali ni gua takla sunyi sangat dalam bas. nanti nak turun minum ke apa ker, meriahla sikit....
oh, ya. mungkin buat beberapa hari ni gua tak sempat update blog. yela, baru sampai, nak kemas bilik lagi, daftar itu, daftar ini.... mungkin ambik masa beberapa hari gak...
anyway, pada sesapa yang telah feed rss untuk blog gua ni, mungkin ianya akan kosong untuk tiga empat hari... tapi takpe.... akan diupdate lagi lepas ni...
mintak2 pendaftaran wireless dibuka awal. mudah gua nak online....
oklah... tu la dulu... chow...

No comments: