Thursday, May 26, 2005

AC MILAN? LIVERPOOL?

Sebenarnya kedua-dua aku tak minat.
sebab, apa yang aku harapkan sebenarnya ialah chelsea yg dapat masuk ke Final (dengan keupayaannya)...oleh kerana masa lawan liverpool ari tu dia 'kalah' (walaupun rakaman komputer membuktikan gol yg dijaringkan itu tak masuk) jadi secara peribadinya aku tak sokonglah liverpool.
dan oleh kerana itu jugalah aku harapkan dalam final, acmilan dapat tundukkan liverpool.
separuh masa pertama, acmilan berjaya menjaringkan gol 3-0. seronok gak masa tu....
dan separuh masa kedua lak, liverpool menyamai kedudukan. 3-3.
fight giler game...
dan secara keseluruhan game ni aku nampak acmilan yg mengawal permainan. menyerang dan terus menyerang.... tapi ianya terus berkesudahan ngan seri 3-3 hingga memaksa perlawanan ditentukan dengan penalti...
penalti ni sapa2 pun takleh agak keputusannya kan?

2 comments:

Anonymous said...

sokong2... ekekeke

Anonymous said...

apalak.... dah memang liverpool menang...
nasib menyebelahi dia walaupun acmilan main bagus..
liverpool pun bagus gak... tambah2 keeper dia..
tangkis penalti siot...