Thursday, October 06, 2005

assabakie aljembali

Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam tak kira dimana berada.
so, sempena bulan yang mulia ini marilah kita menggandakan amal kita disamping tuntutan yg lain. mp3 tu kena slow2 sikit....
oh ya... kejap tadi sebelum gi makan, sempat gak la gua chat ngan pensyarah gua (Dr. Kherun Nita) . Isi chat tu gua copy dan paste kat sini sebagai tatapan sahaja....

assabakie: :wink:
kherun.nita: terawih weii terawih
assabakie: ehem...carry mark test dah keluar belum?
Sent at 9:09 PM on Tuesday
kherun.nita: chatting
kherun.nita: belum... will be out soon
assabakie: saya punya agak2 berapaya...
kherun.nita: kertas semua kat opis.. x ingat le berapa
assabakie: ok. makasih
dr. dah makan belum?
kherun.nita: belum. awat nak belanja?
assabakie: boleh. no hal, tapi dr. bayar...
kalau jadi skrg lah...
kherun.nita: mana bleh.. saper belanja, bayar aaa
assabakie: gaji tak masuk lagi... dr. takper aa, bonus baru masuk...
kherun.nita: mana bonus ujung bulan daaa... gaji bulan lepas pun dah ciput dah
assabakie: oklah... saya belanja... jomlah... kedai mamak
kherun.nita: hahahahah.... kol baper dah ni.. next time kita plan awal awal sket aa
assabakie: orang tak sudi, nak buat mcmana...
lewat sebab makan sekali ngan sahur la, dr.
kherun.nita: dah malam ni nor da...
baguih gak tu sahur pepagi buta kat kedai mamak
assabakie: kita orang bujang, hidup bergantung ngan kedai mamak jer... nak masak pun takder dapur..
kherun.nita: :)
saya dah lalui semua tu.. tapi sekarang saya suda ada DAPURRRR!!! hahah
maka saya boleh masak :))
assabakie:semester sblm ni pun saya dah ada dapur gak... dapur underground... nak masak kena sembunyik2... takut pihak kolej tangkap maa.
kherun.nita: masak apa sembunyi sembunyi tu
assabakie: ../sardin..//mee megi..///telur dadar..////cekodok....
kherun.nita: awat semester ni x der plak.
assabakie: periuk dah terbakar... hahaha
lasak sangat... periuk nasik buat masak macam2
Sent at 9:29 PM on Tuesday
assabakie: ok lah dr. kita chat lain kali la pulak... saya nak pegi makan ni... lagu kerongcong dah start dah...
bye..
assalamualaikum//
kherun.nita: owkeh selamat beposa
Sent at 9:35 PM on Tuesday

ok, itu ajelah.
..//'boleh tahan jugak pensyarah aku ni'

No comments: