Thursday, October 06, 2005

assabakie STUDIO

Pagi tadi lepas balik sahur, gua terus tido. mengantuk gila...
gua dah agak kalo tido mesti susah nak bangun awal.. sebab kelas start kul 8. ada sejam setengah je lagi. lepas kunci jam gua terus tido.
zz...z.z.z.z.z.zzz.
tut..tut...tut... jam loceng berbunyi... alhamdulillah... dapat bangun jugak rupanya...
bangun capai henset, tengok ada sms masuk.. baca sms dulu...
"Ali, Bngun
wei.kelas
tekno.."
???.. aik..apasal sms ni.. kalo ye pun tunggu la... memang wa nak pegi kelas pun.
gua rasa lain macam jer... terus gua capai jam loceng...
[img]http://img133.exs.cx/img133/6927/explotar2jr.gif[/img]
jam gua kena usik!!!!. lewat sejam tu...kaw2 la lewat.... arg!!!!. mcm ni takyah gi kelas lgi dah... lewat banget.... Cik saidin takleh kalo student dia dtg lewat ke kelas dia...

No comments: